Gårdagens aktiviteter

Igår var det en alldeles fantastiskt trevlig dag (viss överdrift kanske)! Hur som helst så var det trevligt. Började med bowling tillsammans med Linda, Anders J, Thomas och Jimmy. Var så många att vi hamnade på två olika banor, vilket var det enda negativa. Annars så var det kul. Gjorde ett par skapligt bra serier innan armen började tröttna lite och det gick utför, fick dessutom stryk i alla serier, även om det inte var med så oerhört mycket. En sak som var lite irriterande var att de helt plötsligt satte gång ljudet på tvn, och hade det riktigt högt, innan de satte igång radion ännu högre. Egentligen borde man ha sagt till, för det var distraherande. Dessutom var jag och Thomas tvungna att byta bana mitt i, klantigt att inte hålla koll på maskinerna bättre. Annars så var det en väldigt trevlig stund i hallen.

Efteråt så blev det fika för mig, Anders J och Jimmy borta på Boulevard på Vilan (och inte det andra). Lite trevligt att sitta där och prata en stund, det är sällan man umgås på det sättet nuförtiden, och det är någonting som jag saknar med att plugga i Malmö, att man kan sticka iväg och fika en stund efter föreläsningarna. Man får väl helt enkelt börja dra lite mer i trådarna och fixa fler fikor. En i veckan borde ju inte vara så svårt att åstadkomma.

Efter fikan så stack jag och Jimmy bort till Friskis och tränade, Anders J skulle jobba. Vi körde efter mitt program, och han kom med en del bra tips om hur man ska lägga upp träningen. Nu har inte Anders J varit med på ett tag så vi har inte kunnat lägga om programmet så som vi planerat att göra, men nästa vecka så ska vi nog se till att det blir ändring (förhoppningsvis). Behöver göra något nytt för att återuppväcka intresset för att gå dit.

p.s. Det är minst lika varmt idag som det var igår, puh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0