Nytt träningsprogram

Idag har jag varit på gymmet och lagt upp ett nytt träningsprogram. Det var lite jobbigt må jag säga. Är lite stel i vissa rörelser, vilket jag måste jobba stenhårt med i framtiden och då menar jag stenhårt. På andra håll är jag mycket mer rörlig, vilket kan verka lite underligt. Men men, sån är jag! Tror nog inte att Anders J kommer att tycka särskilt mycket om det nya programmet, men om jag känner honom rätt så kommer han att stå ut med det. På det hela taget så känns det nytt, fräscht och spännande att göra något annorlunda. Det gamla var verkligen gammalt och uttjatat. Nu ska man bara skaffa sig ett träningskort nästa vecka så att man gör allt det där man borde, och sen så har vi ju det med löpningen också... jodå, så att...

Idag så spenderade jag en del av dagen på stadens gator och torg tillsammans med Josefine. Det blev fika och lite promenad och lite besök i butiker. Träffade dessutom Jennie och Slebbe (Ebbe), och han hängde mest där bara. Hon hade en sån där "babybjörn" det vill säga en bärsele för små barn. Jag hoppas att den lille korven kommer att vara snäll imorgon så att mamma Jennie får komma ut och ha det lite skoj på kåren. Jajamen, kåren imorgon. Mycket folk, mycket dricka och mycket roligt, förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:03:50
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt kväll. =)

2008-05-27 @ 20:12:03
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0