Tidig föreläsning

Aj aj aj! Vaknade jättetidigt med ont i halsen, och sen gick det sådär att sova fram tills väckarklockan klämtade för mig kl sex på morgonen, KLOCKAN SEX! Arghh... väldigt tidigt! Skulle börja klockan nio istället för tio idag. Gjorde allt det jag brukade och när jag kom ombord på tåget upptäckte jag blod. Wtf, blod? Var kommer det ifrån. Tydligen hade jag skurit mig igår, och det hade nu slagits upp igen. Trist! Satt med en pappersnäsduk runt fingret hela vägen till Malmö. Hade det dock lite mysigt med min ljudbok hela vägen, så jag ska inte klaga. Föreläsningen var dock trevlig, trots att min koncentrationsförmåga var lite sådär första timmen. Pratade med mina kompisar där också, det är alltid trevligt, gör det lättare att åka till skolan, helt klart.

Nu sitter jag här med en rinnande näsa, det är inte alls särskilt roligt. Trodde inte jag skulle bli förkyld nu, men det sket sig ordentligt. Kanske bara bra att vi ställde in träningen imorgon, för jag måste bli lite friskare innan jag kör igång igen. Ska trycka i mig lite c-vitaminer senare och kanske lite av mitt nyinköpta Chai som jag införskaffade i matvarubutiken igår. Hoppas det smakar gott, för det var en ordentligt stor förpackning som förmodligen kommer att räcka länge.

Nu blir det mat och lite slappa, sen kanske ett par timmars pluggning. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0