Träning och grill

Igår på picknicken så blev jag lite motiverad till att fortsätta träna. Både Linda och Jennie sa att det syntes att jag hållit på, och det gav bränsle till att gå och träna idag. Efter att ha pluggat en stund så gav jag mig då av, på cykeln, till träningslokalen och körde ett pass. Anders J var tyvärr inte med den här gången heller, för han sov nog när jag började träna. Eftersom jag egentligen skulle till skolan så var det ju inte planerat att vi skulle gå dit tillsammans, så han passade på att stanna uppe sent antar jag.

Sen så kom Linda förbi en liten stund och vi åt glass, Calippo Refresh. Bokade samtidigt in en tid i bowlinghallen till på fredag! Det ska bli kul!

Nu i eftermiddags så blev det grillning med Josefine och Calle! Trots att jag träffade Josefine ganska såp tidigt nere på stan (halv fem) så tog det ett tag innan vi kom iväg. Sen så blev det en lite halvt misslyckad grillning ute på en äng. Fast nu orkar jag inte skriva om det, så det kommer kanske imorgon. Bilder medföljer säkert då också. Nu är det dags att slappa för jag är oerhört trött.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Rickard Palm äger. :P

2008-05-08 @ 11:03:23
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag var 14 över..:P

2008-05-08 @ 13:59:31
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0