Valborg

Gårdagen var en lyckad dag i mina ögon. Roligt att sticka sitt huvud utanför dörren istället för att sitta hemma. Började med att sticka ner på stan för att inhandla lite dricka till dagens aktiviteter. Träffade Josefine där nere, utanför Domus, och handlade det vi skulle. sen så bar det av mot hennes där vi lyssnade på musik en liten stund innan det var dags att sticka iväg till Krinova-ängen. Träffade även ett par av hennes kompisar på vägen, som vi sedan höll sällskap med. Det var en sån där brännbollsturnering för studenterna på högskolan, och det var ganska så mysigt att sitta där och titta på och dricka vin. Efter det så stack vi tillbaka till Josefine, där Calle nu var eftersom han kommit hem. Efter en stund kom en kompis till honom också dit, stack och köpte grejor så vi kunde göra tacos, åt det och det blev lite förfestande där också.

Egentligen skulle vi alla ha stuckit till kåren efteråt, men eftersom det inte hade funnits några gästleg kvar så kunde inte Calles kompis komma in. Det blev så att bara jag och Joss stack dit istället, men det var trevligt det också. Drack lite öl och dansade en massa! Blev extremt svettig av allt dansande, ska nog tänka på att ha mindre kläder på mig nästa gång. Det var inte så hemskt mycket folk där, vilket var aningen överraskande. Det var väldigt skoj trots det. Sen så var det slut och jag hämtade min cykel som jag ställt hemma hos Josefine och cyklade hem!

Som helhet så var det en väldigt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag hoppas att du hade det trelvigt iförrgår. Själv var det en glad överraskning att se dig där.

2008-05-02 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0