Värme

Det är helt galet vad varm min lägenhet är! Anledning: Solen står på hela morgonen och förmiddagen. Lösning: Gardiner till köket (?). Det här funkar verkligen inte, jag blir ju svettig bara av att klä på mig kläder. Termometern visar 27.2 grader, och om det blir en sommar som 2006 kan man ju inte vara här alls. Tyckte att det kunde vara varmt vissa dagar förra sommaren, och alla vet väl hur det var då, en ovanligt kall sommar! Nä, jag borde verkligen ha flyttat härifrån till något bättre ställe, men eftersom jag förmodligen får maka på mig om jag får ett jobb, och att det är så oerhört trist att flytta, så har jag lagt det på is. Jag önskar att jag kunde lägga mig själv på is en liten stund, det hade varit väldigt trevligt just nu!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Chop chop, rob in little pieces. Put in freezer. Yes? Good, all chilled. Nice. Cold. Nice...

2008-05-09 @ 15:27:23
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0