Förändring

Tänk så trevligt det var att Obama verkligen vann valet. Jag är så nöjd över att det blev han och inte McCain. Det är såklart inte så att jag tycker illa om den senare, med tanke på hur det sett ut de senaste åtta åren känns det som att vem som helst är bättre. Enda undantaget från den regeln är såklart Sarah Palin, som hamnar alltför nära presidentposten för att det ska kännas helt tryggt. För mig så blev det ingen valvaka natten lång, men jag såg på CNN ett par timmar igår och någon timme idag på förmiddagen. Svensk TV har missat lite det här med att det pågår en mängd andra val samtidigt som presidentvalet, som val till senaten eller som exempel homosexuellas rätt att gifta sig i Kalifornien.

Den tjugonde januari är det dags för förändring i Vita Huset, då kommer Barack Obama att bli amerikansk president!

Kommentarer
Postat av: AJ

Sarah Palin är nog bränd nu. Det dröjer nog innan hon kan komma igen.

2008-11-05 @ 15:09:03
Postat av: Daniel

Hela Sverige välkomnar det historiska beskedet. Men bara M. Bison gör våra känslor rättvisa =P

2008-11-05 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0