Jag på förstasidan...

...eller kanske inte riktigt jag, men det var den här olyckan jag körde förbi igår. Detta är alltså förstasidan från dagens Kristianstadsbladet.



Det var alltså här jag skrev om olyckan, som jag på sätt och vis blev drabbad av under min resa från Malmö till Kristianstad.

Imorse så stal någon en av mina tidningsbuntar. Det var när jag skulle hämta mina två extra Kb-buntar som jag upptäckte att det var en som saknades, och att det dessutom hade varit någon som krafsat på den andra bunten. Fick ringa till nattchefen och be honom skicka ut en extra bunte, så allt gick precis som det skulle. Jag misstänker fulla människor.

Kommentarer
Postat av: AJ

Usch, fulla människor kan vara besvärliga.

2008-11-22 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0