Mer jobb? del 2

Fick ett mejl från personalassistenten (som jag pratade med tidigare om en förlängning på mitt vardagsdistrikt). Det är tydligen inte längre aktuellt att jobba till och med den 29:e, utan det är snarare den 15:e december som gäller nu. Detta skulle i så fall betyda att jag ska jobba 39 dagar i rad. Jag som lutade åt ett ja till en början, nu skulle det i så fall innebära att jag inte kommer att vara ledig särskilt mycket innan julhelgerna dar igång. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, suck...

Kommentarer
Postat av: Anders O

Tjäna massa pengar, lägg undan hälften till Danmarksresan! Må bra i efterhand. :D

2008-11-19 @ 10:33:16
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0