U2 3D

Härligt! Det är nu helt klart med att U2 3D ska komma till Sverige. Detta är för de som inte vet en konsertfilm från U2s senaste turne, helt i 3D. Nä, det inte inte som att vara på plats, såklart, men det är nog så nära man kan komma för tillfället. Har inte koll på biljettpriset men det spelar ingen roll för mig (om det inte är bajsmycket) för jag ska se den filmen. På onsdag ska tydligen biljetterna släppas, och filmen kan ses på biograferna; Kvartersbiografen Hornstull i Stockholm, Roy i Göteborg och Spegeln i Malmö. Jag kommer naturligtvis att åka till Malmö för att se den, allt annat vore ju ganska så korkat. Det är bara till att bestämma datum och sen bär det iväg.

p.s. Jag hittade nyheten på U2.se (den inofficiella sidan på svenska om U2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"allt annat vore ju ganska så korkat". Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2008-11-07 @ 14:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0