Försovning

Gjorde en ordentlig miss i förmiddags! Eftersom jag vaknade för tidigt och sedan blev trött igen, så tänkte jag sova en liten stund innan det var dags för skolan. Problemet var bara att jag sov lite för länge, och vaknade tjugo över tolv (jag skulle börja ett). Kastade in mig i duschen, kastade i mig några mackor, slängde på mig kläder och sen iväg på cykeln till skolan. Var faktiskt framme två minuter i ett, vilket betydde att jag inte kom för sent.

Stack förresten in på biblioteket strax efter att föreläsningen slutat för att låna en bok. Skaffade mig den första Harry Potter-boken, "the Philosopher's Stone". Tog den engelska versionen för att hålla igång engelskan lite (kanske inte så mycket eftersom det är en ungdomsbok) och för att slippa att riskera en dålig översättning. Det kommer nog att gå lite fortare att läsa den här än  de senaste böckerna jag läst. Mycket större text och ganska så mycket färre sidor, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0