Lite småsur

Jag tror egentligen inte att det där med CDON var det som gjorde mig lite småsur igår. Idag hände nämligen samma sak, jag var lite småsur. Det funkar alldeles utmärkt när man sitter hemma och inte ska någonstans, men när man ska till skolan funkar det lite sådär. Jag fick verkligen kämpa med att inte sitta och sura där, verka glad liksom. Det gick väl hem lite sådär, men jag skyllde på att jag var trött så någon fullständig katastrof var det väl inte. Har verkligen inte lust att göra något som har med skolarbete att göra, tanken om att hoppa av min nuvarande kurs dök faktiskt upp på föreläsningen. Jag skulle väl klara mig utan kursen, men det känns som att man lagt ner för mycket tid på den för att bara skita i det. Dessutom vill jag ha med den i mitt CV (fan vad det lät cyniskt).

Anledningen till mitt humör känner jag inte riktigt till. Det kan mycket väl vara så att jag är trött. Jag är faktiskt trött på att jobba varenda natt nu (21 av 24 nätter i streck), men det håller på att gå mot sitt slut. På söndag drar jag nog till Simrishamn och spenderar någon dag. Behöver ett miljöombyte just nu. Att sitta här påminner för mycket om att vänta på att jag ska jobba igen, eller så påminner det om tråkig litteratur som jag måste läsa. Framför allt påminner det mig om att jag borde gå och lägga mig mycket tidigare än vad jag egentligen vill.

Det är inte mycket att vara glad för just nu känns det som. Promenaden med Jennie & Ebbe igår var dock ett trevligt break från vardagen. Här är en bild från i våras.


Kommentarer
Postat av: AJ

Ny snygg bild!

2008-11-28 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0