Nya rundan

Var ute på min nya runda natten till idag. Var något seg eftersom jag inte sov innan. Det kan förlaras av att det var utgång kvällen innan, vilket ofta blir sent, vilket gör att man sover ganska så länge dagen efter. Det gick dock väldigt bra med rundan, eftersom jag bara hängde med för att lära mig den, hehe. Delade ut i några trapphus, eftersom det är så oerhört tråkigt att bara hänga efter. Många trapphus var det, av väldigt skiftande stil och utseende. Eftersom det var nere på söder var det dessutom många gamla hus. Gillar inte såna hus särskilt mycket, eftersom de känns skumma och lite "scary" faktiskt. Kanske ska man låta bli att se på skräckfilm innan man ger sig ut i natten, haha :-D

Lyckades inte sova mer än fyra timmar eller något sånt efter jobbet, så idag blev det en riktig segdag. Ska ta igen min förlorade nattsömn inatt, förhoppningsvis. Inget att göra imorgon så det kvittar. Borde nog studera kurslitteraturen lite innan den nya delkursen. Vill inte hamna i en situation som förra delkursen när jag typ inte kan ett uns mer än det jag skrev i mitt paper.

Fast min mage känns lite tom just nu, så jag tror det är dags för lite käk!

Kommentarer
Postat av: AJ

Heja Rob!

2008-11-03 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0