Ärenden

Tänka sig att man skulle träffa på Johan på väg till Tidningsbärarna. Det är inte var dag man träffar honom. Han var på väg hem från skolan, och jag kan väl inte säga att jag var särskilt avundsjuk, hehe. Det var nästan så att han var avundsjuk på mig som har så lite att göra just nu. Annars gick det bra med att lämna in listan, eftersom det bara var att lämna den och sen sticka.

Sen så bar det av till gymmet för att hämta mitt kort. Men när jag kom dit så fanns det inget kort där. Väldigt underligt kan man tycka. Tjejen som jobbade där letade och letade efter det, men det dök ändå inte upp. Fick till slut göra så att jag fick ett nytt kort, vilket är väldigt bra eftersom det får plats i plånboken till skillnad från det förra. Pratade några minuter medan programmet laddades, och det var trevligt tyckte jag.

Annars så har det varit en ganska så händelsefattig dag för min del. Städade på toaletten, och skulle egentligen ha städat resten av lägenheten också, men det blev inte så tack vare en irriterande huvudvärk. Det blev väl ett par timmar med WOW också, och naturligtvis Stargate Atlantis som aldrig blir tråkigt även om man sett alla avsnitt en gång redan. Nä, nu är det nog dags att kolla in ett avsnitt av Dexter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0