Igår

Underbart att få sova ut ordentligt idag, utan att behöva sticka ut och springa mitt i natten. Igår så blev det en lugn kväll här hemma. Lagade lite mat, och såg ett par filmer. Det är inte så ofta man känner att man bara kan ta det lugnt, förmodligen beror det på att jag inte alltid är helt lugn inombords. Tyvärr så blev det inget städande igår heller, eller pluggande för den delen. En del av anledningen till det är att jag var och fikade i ett par timmar med Daniel inne i stan. Teapot är ett trevligt ställe, och av någon anledning räknas det som ett barnvänligt ställe också. Förstår inte riktigt hur det hänger ihop, inte alls. I vilket fall som helst så är det ett bättre ställe att ta sina barn än McDonalds eller Burger King, även om det inte finns leksaker mitt i maten.

Idag så bär det av mot Malmö. Ska handla lite grejor på IKEA tillsammans med farsan, fast innan dess så ska jag träffa en kompis från Internationella Relationer. Det ska bli trevligt faktiskt, och det betyder att jag inte kan sitta och hänga här alltför länge. Nu är det dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag känner mig nästan skamsen att avhålla dig från städning och plugg. Borde nog kanske dra ned på fikandet så att du får tid till sådana viktiga saker =P

2008-10-15 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0