Katten: del 3

Fick tips av Linda K att ge katten vatten istället för mat, eftersom den kanske var uttorkad, men den ville inte ha det heller. Fortfarande ville den tränga sig in i trapphuset, och jag hade fortfarande ingen lust med att göra det. Gick in på Kattkommando Syd för att kolla vad man kan göra, men tyvärr så fanns det ganska dåligt med info för någon som inte kan tänka sig att ta emot en katt, eller vårda den. Till slut så skickade jag iväg ett mejl med ett par bilder på katten. Kanske lägger de upp den som annons för upphittade katter, verkar vara flummigt som tusan. Nu har jag åtminstone ställt lite vatten därute, så om den vill ha får den dricka själv. Om något nytt händer så skriver jag om det senare.



Kommentarer
Postat av: Anders O

Det är en räv.

2008-10-01 @ 18:20:19
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0