Lön

Wee, jag har fått min första lön från tidningsbärarna. Härligt att inte bara se en massa minus på kontot. Får förvisso inte några pengar förrän på lördag, men det är helt ok. Det blev till och med lite mer än vad jag hade väntat mig, mked tanke på att jag bara jobbade två och en halv vecka. Nästa gång kommer det nog mer pengar, eftersom jag jobbat en vecka mer, men jag har å andra sidan inte lika många tidningar på den rundan. Får se helt enkelt.

Ska strax iväg för att lämna in en rättad lista till kontoret. Jag tror ordinarie bud skulle uppskatta att listan stämmer, jag vet att jag skulle göra det åtminstone. Sen så ska jag hämta mitt träningskort på gymmet. Det var någon som hade hittat det på den bensinmack där jag pumpat däcken på cykeln. Så nu slipper jag köpa ett nytt kort, vilket är utmärkt. Fast det blir nog ingen träning idag, känner inte riktigt för det liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0