Lördag

Har redan varit i skolan och skrivit på mitt paper. Känns mycket skönt att ha det avverkar. Ska egentligen bara gå igenom det någon gång till innan det är dags att skicka in till läraren. Nu kan man äntligen ta helg på allvar. Ska sitta och chilla framför TV, ey :-D. Ett par koppar te och några kanelbullar är vad som står på schemat, sen så är det sista stora grejen inom cykelvärlden för säsongen på TV, nämligen Lombardiet runt. För er som inte vet så ligger Lombardiet i Italien, hehe. Efter det så kommer det förmodligen bli en tripp bort till affären eftersom mitt matförråd börjar sina så smått. Falukorv på en lördag? Icke då! Sen så har jag inget alls planerat, förutom en hel natts sömn. Behöver det eftersom jag sovit lite kasst på morgonarna de senaste. Vaknat ofta och drömt många konstiga drömmar, fastän jag lyckats bra med att somna om. Ska se om jag orkar städa lite också, men nja, det blir nog inte av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0