Mer jobb

Jag har helt glömt bort att meddela om att jag fått mer jobb, och potentiellt ännu mer framöver. Förra veckan så fick jag ett söndagsdistrikt som det är tänkt att jag ska ha tills vidare. Eftersom jag bara planerat att hoppa in som vikarie lite här och där så passar det bra för de perioder jag inte jobbar. Idag så ringde chefen till mig och frågade om jag kunde hoppa in på ett distrikt i två veckor, plus ett par lärodagar. Visst! sa jag och så sades det att den som var vikarie där skulle kunna ta över distriktet helt och hållet, vilket i så fall skulle innebära jag! Ok, jobba sju dagar i veckan kanske funkar i två veckor, vilket är aktuellt nu, men om jag skulle fortsätta på ett vardagsdistrikt skulle det nog inte funka sådär jättebra. Om jag får chansen att ta över vardagsdistriktet så kommer jag kanske att göra det, men i så fall på bekostnad av söndagarna. Låter det rörigt? Det är det inte egentligen, jag har bara en kass förmåga att berätta saker och ting, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0