Negativt

Var och tränade innan idag, kände att det var dags. Passade på att pumpa däcken på cykeln när jag ändå var i närheten av n bensinmack som hade pump. Dessvärre så tappade jag mitt träningskort någonstans på vägen till gymmet, så nu får jag nog skaffa ett nytt. Trist att behöva lägga pengar på något sånt. Dessutom så hade jag glömt min lilla handduk, så jag var tvungen att låna en. Komma där och säga att man inte kortet med sig, och sen det med handduken, de måste ju tror att man är helt borta i huvudet. Träningen gick bra till halvvägs in i programmet, då jag blev på dåligt humör. Det är en sak som upptar mina tankar som gör att jag blir nere. Har fått negativ kritik angående min personlighet från ett oväntat håll, och det gör att jag inte direkt kan strunta i det och gå vidare. Det hela gjorde nästan att jag stannade hemma från föreläsningen igår, och genom det att jag hade struntat i skogspromenaden med Jennie och Ebbe. Jag ryckte dock upp mig tillräckligt mycket för att komma iväg till skolan, och kunde uppskatta promenaden dessutom. Har varit på väg uppåt rent emotionellt, men så kommer det här. Det var verkligen något jag inte behövde. Känner mig något sunkig och värdelös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0