Promenad till biblioteket

Så har man varit ute och vandrat igen. Liksom igår har det varit hur fint väder som helst. Det var visserligen nära att jag stannade hemma, eftersom jag blev oerhört trött innan jag skulle gå. Tvingade dock mig själv, och det gick bra. Var på högskolebiblioteket och läste lite i kursboken, eftersom jag inte fått tag i den ännu. Den var ganska så lättläst, men jag läste inte så oerhört länge, men jag har åtminstone en uppfattning om vad den handlar om. Sedan satte jag mig på en bänk utanför och drack lite kaffe och njöt av vädret. Nästan molnfritt och inte särskilt blåsigt, och solen värmde gott. Passade på att rensa bort lite gamla sms från telefonen. 72 stycken åkte, hehe. Sen så kom Daniel Fridlund förbi, och vi snackade en liten stund innan han skulle hasta iväg till ytterligare en föreläsning. Fick ett tips om en bok som behandlar exakt samma sak som vår kursbok, så jag lånade den eftersom den var inne på biblioteket, tack för det!

Nu ska jag fixa lite mat, är ordentligt hungrig. Det får bli blomkålsmos och falukorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0