Städat? Nej!

Idag så hade jag tänkt städa min lilla lägenhet, eller jag hade egentligen tänkt göra det igår men det blev lite sådär då. Anledningen till att jag inte gjorde det då var att jag hade huvudvärk och kände mig allmänt nere. Trots det så plockade jag undan en massa grejor som låg framme, diskade och sånt där. Idag så gjorde jag det inte tack vare att jag åkte iväg och träffade min faster, och sedan en av mina farbröder. Två stycken besök och kaffedrickande båda gångerna, hua, jag kommer ju aldrig att somna nu, hehe. Dessutom så köpte vi kebab borta på Kristins. Stora, enorma kebabrullar som inte ans jag orkade käka upp, och jag är fortfarande mätt. Jag förstår inte riktigt varför de gör så stora, och deras pizzor är också enorma. Dessutom så smakade den inte så bra heller. Brödet var liksom inte färdigt, smakade deg liksom.

Imorgon ska jag nog sticka bort till biblioteket och läsa en stund. Boken som vi ska ha till torsdagens föreläsning är reserverad men jag får den inte förrän på torsdag, och jag vill gärna läsa lite i den åtminstone. Sen så ska jag sticka bort till en cykelaffär och kolla hur mycket det skulle kosta att reparera min cykel. Det suger lite att man inte kan cykla till skolan. 40 minuter fram och tillbaka är ju lite mer än en kvart liksom.

Inatt så är det jobb, första gången med reklam på den här rundan. Kommer nog att göra som på den förra och dela ut all reklam den första dagen (man har två dagar på sig), eftersom man inte vet om tidningarna är i tid på tisdagen. Fast nu ska jag se på snooker, Walden mot O'Sullivan i finalen i Shanghai Masters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0