Besök och bio!

Åh, vad det var skönt att få sova tills man vaknar, och inte störas av någon väckarklocka! Eller? Naturligtvis så väcktes jag av en, men fick somna om efter som tur var. det var så att Anders O var och hälsade på igår, och sov över till idag. Som vanligt så glömmer han att stänga av alarmet på sin mobil, vilket väcker mig, men inte honom. Jag vet inte hur många gånger det har hänt, men det är lika jobbigt varje gång.

Igår så lagade vi först mat hemma hos mig, en riktigt god sallad, fetaost och kryddig choritzo. Det smakade riktigt gott! Sen på kvällen så drog vi ner till stan för att se The Dark Knight på bio. Den var riktigt bra, fast något lång. Blev, tack vare min nuvarande dygnsrytm, trött framåt slutet, och höll nästan på att somna vid ett par tillfällen. Det hände väldigt många saker och det kändes rörigt på något sätt, men på det hela taget, en riktigt bra film. Ska definitivt se den igen, kanske inte på bio, men på dvd när den kommer där.

Härligt att bara kunna slappa idag. Har känt mig väldigt stressad de senaste dagarna, och jag behövde bara varva ner och ta det lugnt. Detta har resulterat i att jag nästan inte gjort någonting idag. Diskat lite och fixat lite mat, det är allt. Det e najs! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack :)



Åh men the dark knight är ju riktigt bra :D

2008-09-08 @ 17:12:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anders O

Haha! /signed for evulness :D

2008-09-09 @ 07:32:06
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0