Där jag en gång bodde...

Inatt så var jag ute och lärde mig ett nytt tidningsdistrikt. Fick stå och vänta i tio minuter ungefär innan tidningarna kom, och budet kom någon minut efter det, så jag blev aningen nervös. Dum som jag var hade jag inte tagit med mig numret till nattchefen, så det var omöjligt att kolla om tidningarna skulle komma i tid eller inte. Nu har jag lärt mig den läxan. I vilket fall som helst så gick det hur bra som helst. Rundan är väldigt enkel, inte så mycket att behöva komma ihåg, så jag beslutade mig för att inte dela ut inatt också. Börjar på egen hand natten till torsdag istället, och jag ska försöka fixa så att jag får en vagn och nycklarna ut till den natten. Killen som hade rundan var trevlig och lätt att snacka med. Det är ett bra sätt att lära känna folk på, att springa omkring tillsammans mitt i natten i två timmar, hehe.

När jag var yngre, typ fram tills jag var lite drygt sju år gammal, så bodde jaag i Kristianstad. Det sista stället var just ute på den rundan som jag har nu. Nu ser det helt annorlunda ut mot vad det gjorde då, och så har det gått 20 år dessutom. Det tycker jag är lite speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0