NEJ TACK

Jag var på väg att bli på bra humör igen, riktigt bra, men nu är jag bara så JÄVLA FÖRBANNAD! Var tvungen att dela ut nån jävla skitreklam till alla på mitt distrikt, och naturligtvis har de inte meddelat tidigare att det skulle komma, JÄVLA IDIOTER! Tidningsbärarna är ett skitföretag! Dessutom var denna reklam istoppad alla KB idag, så tidningarna var omöjliga att vika, FY FAN! Känns som man blir behandlad som en efterbliven, ingen respekt överhuvudtaget, bara kör över en med en massa skit man måste dela ut! Tack vare all denna skit jobbade jag tre timmar idag, men får bara betalt för 2 timmar och tio minuter, kan jag acceptera det här? Jag skulle kunna sluta på direkten, och om det här händer igen så kommer jag att göra det... fortsättning på ett annat distrikt? NEJ TACK! En vecka till, sen är det SLUT!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Usch..dela ut reklam suger ju :P

2008-09-13 @ 22:29:27
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0