Rundan gick bra

Har precis kommit hem från tidningsrundan! Det gick rätt så bra faktiskt. Rundan verkar helt klart överkomlig. Det var lite trist att jag kom så tidigt ut till kontoret, fick sitta och vänta i nästan 40 minuter innan budet jag skulle åka med kom dit. Det är tänkt att jag ska följa med två nätter till, men egentligen hade jag nog bara behövt en. Nu är det så att man får pengar för att lära sig distrikt, så jag kommer att hänga med alla tre nätterna, man vet ju inte hur mycket jobb det blir sen så man tar varje chans att tjäna lite extra. Nu är det dags för sängen, ska upp igen om fyra timmar och åka till Malmö!
Godmorgon (säger man väl vid den här tiden?)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0