Tankar om mina kurser

Kom underfund med på dagens föreläsning i Malmö att Internationella Relationer är riktigt intressant. Tycker egentligen att den kursen är skitkul, trots att det ska vara grupparbeten etc. till tusen. Samtidigt så känns Kvalificerad utredningsmetodik som en riktigt seg kurs, och är inte alls lika kul och intressant. Fast det är väl dags att sätta nytta framför nöje, för jag är tveksam till om jag klarar av att plugga båda kurserna OCH jobba samtidigt. Extra jobbigt är det då man måste pendla till en av kurserna, vilket tar en massa av den dagen. Nåja, det har ju knappt börjat ännu, så jag får väl se hur saker och ting utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0