Jobb & gym

Angående den där ibladningen jag snackade om igår (och jag antar att alla sitter som på nålar för att höra hur det gick) så gick det ganska så bra. Det tog visserligen längre tid än vad jag trodde från början, men det gjorde inte så mycket. Det mest irriterande var ändå att tidningarna hamnade lite i oordning, vilket gjorde att det blev besvärligare att plocka ut rätt antal från väskorna, men det gick ju. Klar halv sex på morgonen, trekvart senare än igår, men då hade vi fler extra tidningar också (HJ som är adresserade, jobbigt, och ny teknik). Har förresten inte fått någon anmärkning den här veckan, och det är jag lite stolt för. Vore kul att avsluta jobbet på den här rundan med inga missade tidningar alls!

Sen så blev det en runda till gymmet nu också, för ett par timmar sedan. Körde på hårdare än i måndags, och jag känner mig helt slut i kroppen. Det är ändå ganska skönt att vara trött i kroppen, det känns avslappnande på något vis, skönt liksom. Hoppas såklart att jag inte ska få någon träningsvärk, det är inte alltid så kul att ha det, särskilt om man ska springa och dela ut tidningar.

Känner mig ganska så lugn, och balanserad i humöret nu. Motgångar är inte hela världen, till skillnad för hur det var för en vecka sedan. Det är positivt, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Kom på en sak, kommer du till mig nästa helg så kan vi gå och simma på lördagförmiddagen. :D

2008-09-17 @ 16:35:28
URL: http://whypoc.blogg.se/
Postat av: Anders O

Ja, tror fan du har rätt...

2008-09-17 @ 21:15:26
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0