Balanserad

Ett litet exempel på att jag är mycket mer balanserad i humöret än vad jag var förra veckan. Tidningarna var cirka 40 minuter sena, vilket innebar att jag fick vänta i en timme, trots det så blev jag inte alls arg. Förra veckan hade jag gått och svurit hela rundan. Nu var det så att vi fick reklam också, utan att någon meddelat det innan, och jag blev besviken till en början, men eftersom tidningarna var sena så tänkte jag att jag skjuter upp det till imorgon. Vi har två dagar på oss, och varför bli senare än man måste genom att dela ut reklamen då? Till på köpet så gjorde jag en av mina snabbaste rundor.

Har förresten inte fått några anmärkningar hittills den här veckan, najs!

Dessutom, bara två dagar kvar på distriktet, sen är det slut!

Känner att jag varit lite isolerad på något vis den senaste tiden. Det beror nog mycket på att jag själv inte trott att jag orkat eller haft tid, men det är nog inte helt sant. Jag har mina nuvarande sovvanor, och vill gärna inte ändra på det av någon anledning. Borde kanske planera min sömn lite annorlunda, dvs. vara uppe längre om kvällarna och helt enkelt komma igång och vara lite mer social. Nu ska jag på fest på lördag, och gå ut i Kristianstad, vilket jag inte gör särskilt ofta. Behöver folk att gå ut med, hehe...

Måndag-onsdag Jönköping, fredag-söndag Karlshamn och torsdag hemma! Jag ser fram emot nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0