Tvivel

Jag var väldigt nöjd med mitt liv, för ett tag sedan. Jag gick en kurs som jag tyckte om hur mycket som helst, det fanns folk runt omkring mig som jag tyckte om att umgås med, och umgicks med regelbundet. Nu går jag en kurs som jag fortfarande är tveksam till, och de som jag umgicks med håller på att, eller har redan, glidit bort. Av någon anledning ersätts inte dessa personer, och från min kurs är det ingen jag vill umgås med privat, än så länge. Att vissa saker är bortom ens kontroll är väl ingen nyhet. Vissa saker väcker dock tvivel om hur man är som person. Det är underligt, för samtidigt som man "vet" så tvivlar man. En viss saknad finns dock fortfarande (jag vet att det låter kryptiskt, men mer konkret vill jag inte vara).

Som jag skrev igår så känns det som om mitt sociala liv är närmare botten än det varit på mycket länge. Det är knappt man kommer iväg för att fika längre, och det är synd. Det påverkar också pluggandet på sätt och vis. Ingen inspiration eller ork alls vad gäller läsande. Engagemang är som bortblåst, och det enda jag ser fram emot är att se ett avsnitt av Farscape eller Vita Huset innan jag går och lägger mig, eller läsa några få sidor i Wheel of Time/Sagan om drakens återkomst (just nu Klanernas uppbrott). Har sett fram emot Eurosports sändningar från Vuelta a España också, men det är ju inte så mycket bättre (Vueltan tar dessutom slut på söndag). Man ska ha bättre saker att se fram emot under en vanlig dag, tycker jag i alla fall.

Måste som sagt rycka upp mig, men först måste jag ha en plats att börja på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som att man får besöka dig, och dra upp dig från din långa tv-vaka. Det var länge sedan man fikade på stan

2008-09-24 @ 21:35:06
Postat av: Daniel

Känns som att man får besöka dig, och dra upp dig från din långa tv-vaka. Det var länge sedan man fikade på stan

2008-09-24 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0