Tillbaka efter några dagar

Nu är jag tillbaka efter några dagars frånvaro från bloggen. Har varit ute och åkt lite i veckan, var i Huskvarna från i måndags till i onsdags och hälsade på Josefine, om det kommer jag nog att skriva mer om senare. Annars har det inte hänt så mycket. En väldigt trevlig föreläsning igår med en gammal lärare från sociologin, och så hängde jag med Anders J igår.

Just nu sitter jag hemma hos Anders O. Ska spendera helgen här. Snacka om att ta vara på varje dag man är ledig från jobbet, hehe. Man är ganska så fast där hemma när man måste jobba nästan varje dag i veckan, till och med helgen blir bara halv. Hoppas att den här ledigheten kommer att göra så att jag får energi till att jobba ett tag till. Dessvärre så har jag varit extremt trött idag, och inte orkat lyfta ett vettigt handtag alls. Satt och kollade på cykel-VM på tv, och somnade, mitt på dagen, trots att jag sovit tillräckligt.

Fast nu ser jag fram emot en kul avslutning på en riktigt trevlig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0