Jobbfix

Nu så är det klart! Jag har sagt upp mig från söndagsrundan, och det blev inte alls 30 dagar som jag måste jobba i rad, utan det blev mer, nämligen 33 stycken! Tjohoo! Nä, kanske inte så mycket tjohoande ändå... Det blir dock en del pengar i sommar och det är ju bra. Sen så blir det ju pengar tillbaka på skatten också, det är najs. Snart dags att köpa den där TVn som jag trånat efter. Faktum är att jag inte ser särskilt mycket på TV egentligen, sitter ju mest och hänger vid datorn tror jag. Fast en ny TV behövs, det behövs verkligen. Fick min nuvarande av farsan, som i sin tur ärvde den av min farfar. Nä, det är dags för något nytt. Det som jag tvekar lite om nu är storleken på TVn. Ska det vara en 32 tums, eller nöjer jag mig med något mindre? Vill ju gärna ha bra ljud också, och min budget är satt. Kommer att se över lite olika alternativ nu. Återkommer till det.

Har dessutom ansökt om ledighet från mitt nuvarande distrikt som jag börjar på inatt. Nu kommer jag visserligen att hoppa runt lite till helgen redan, men variation förnöjer, eller hur? Fick papper att skriva på, så jag verkligen är anställd där dessutom, nu när jag hälsade på folket på kontoret. Nu ska jag bara skicka in mina papper om sommarjobbet, vilket jag har varit lat med, sen så är allt klart, typ. Lite krångel blir det, men sånt får man ta.

Kommentarer
Postat av: Jos

Hej hej! Stackare som varit sjuk, inge roligt!

Men gött att du fått så många pass, kan du hitta på lite roliga saker (hälsa på mig) när du är ledig =)



Kram kram

2009-04-20 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0