Sjuk igår

Oj vad jag mådde dåligt igår. Det började med att jag vaknade ganska så tidigt (med tanke på att jag jobbat). Kände direkt av att en huvudvärk var på gång så jag käkade en huvudvärkstablett. Förebyggande syfte? Kanske, men jag vet hur det brukar bli. Dessvärre blev det inte bättre, utan bara ett par timmar senare så kommer huvudvärken tillbaka, och då är det ordentligt illa. Käkar en huvudvärkstablett till, och hoppas att det ska hjälpa, en av någon anledning så gör det inte det. Vid två så kräks jag av någon anledning, och ligger sen utslagen i soffan i ett par timmar. När jag sedan vaknar till liv är jag hungrig igen, vilket jag ser som ett gott tecken, men det ligger en liten huvudvärk kvar resten av dagen. Sover en stund till tidigt på kvällen och känner mig oerhört udda när jag väl vaknar ganska sent.

Jag undrar verkligen vad detta kan bero på. Brukar aldrig vara så sjuk. Kändes extra surt eftersom det var min sista lediga natt på jättelänge, och man ligger helt utslagen istället för att göra något trevligt. Just nu känner jag mig lite småtrött, förmodligen för att jag sovit så extremt mycket det senaste dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0