Forsakar

Idag så var det tänkt att jag skulle umgås lite med AJ. Han hade köpt ny bil och ville visa upp den. Fin var den! Åkte förbi tidningsbärarna där jag blev inbokad på en ny runda inatt, hälsade på Camillorna också. Sen så blev det en liten tripp ut till elgiganten, bara för att kolla lite på TV-apparater. Jag ska ju köpa en ny hade jag tänkt och ville kolla lite hur stora de egentligen är, och lite så. Var ganska så nöjd med det så jag sjasade bort en försäljare kvickt när en sådan dök upp.

Efter besöket där kom överraskningen. Vi skulle åka till Forsakar utanför Degeberga. Först så inhandlade vi proviant, sen blev det ett snabbstopp hemma hos AJ. Först därefter åkte vi ut och tittade på natur. Tog en massa fina bilder (som kanske kommer upp på bloggen inom kort). Fint var det därute, och fint väder var det dessutom. Var riktigt nöjd med att komma ut lite dessutom, under dagtid vill säga. Satt där på en filt och njöt i vårvärmen. En mycket trevlig plats, tur att det inte var så mycket annat folk där, kan tänka mig att det blir annorlunda senare, när det blir ännu bättre väder

Lyckad dag, verkligen!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0