Huvudvärken släppte inte

Nu har man varit borta ett tag, inte direkt ett val som man gjort, har bara inte varit särskilt sugen på att blogga. Jag hade egentligen tänkt skriva om mitt besök i Lönneberga, eller om jobbet, men så blir det inte. Istället tänker jag skriva lite om hur sjuk jag var igår, utan att riktigt veta varför.

Sov en stund efter jobbet, och när jag vaknade kände jag att jag var på väg att få huvudvärk, så jag käkade en tablett. Den hjälpte inte särskilt bra så jag tog en till en stund senare. Kände mig så dålig att jag inte orkade göra kaffe eller käka frukost, så det fick jag bli utan. Sen så var det tvättid och jag masade ner mig i källaren och stoppade i tvätt i ett par maskiner, tänkte att jag snart skulle må bättre så att jag kunde tvätta mer. Det blev inte mer tvättat än två maskiner igår, jag orkade nätt och jämt fixa med den som var i maskinerna. Jo förresten, det hänger en massa tvätt nere i källaren eftersom jag inte orkade plocka upp det, så det får jag väl göra strax. Jag tror dock inte att nån kommer att sno min tvätt, men det är ju här den ska vara.

Försökte äta ett par gånger. Gröt den ena gången och pasta den andra. Av nån anledning trodde jag att pastan skulle stanna nere efter att gröten kommit upp igen. Fast jag skulle ju envist på det, och jag hade inte ens hunnit äta upp maten innan det var dags att ropa på Ulrik (i den stora porslinstelefonen). Nä, någon mat fick jag inte i mig och bättre mådde jag inte. Hade i princip huvudvärk hela dagen, vilket gör att de numera klassificerats som en riktig skitdag! Som tur var hade det släppt till att jobbet började, men det var ändå inte kul att springa omkring utan att ha fått i mig något i matväg på nästan ett dygn.

Så, det var första bloggen på ett tag... kanske kommer det fler senare! Den som kopplar upp sig får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0