Bokval, bokvel?

Del 16 klar! Järnets tid färdigläst. Snart även Contact som ljudbok färdigläst, hörd... nåja. Känner mig fortfarande lite osäker på vilken bok jag ska läsa nu. Egentligen vill jag fortsätta läsa Sagan om drakens återkomst, eller kanske till och med nästa Harry Potter, men jag har ju varken den ena eller andra hemma. Jag har ju en del böcker hemma, men vad är jag egentligen sugen på. Tog första bästa, Neuromancer, men känner mig lite tveksam till om jag verkligen ska läsa den. Får se sen, när det är läggdags, för då ska jag ha en bok att läsa, typ. Var för ett tag sedan sugen på Sagan om Ringen. Jag har läst böckerna tre gånger på svenska, men inte lyckats ta mig igenom alla på engelska ännu. Kanske är det dags nu? Ja, jag tror nog det. Nåja, den spännande fortsättningen kommer naturligtvis här på bloggen inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0