Det blev bara tre

Sista dagen på den senaste rundan är klar, det blev till slut bara tre dagar. Känns väl lite sådär, men jag klagar inte. Ikväll bär det av mot Malmö. Ska kolla på hockey där, och det är ju ändå ganska så paktiskt att jag blev ledig idag. Nu behöver jag inte tänka på att åka hem och lägga mig eller så, nej, nu kan jag hänga med farsan och Annika istället och ta det lite lugnt där. Imorgon har man visserligen planer, men det är inte förrän på eftermiddagen, så man kan ju sova ut.

Kyligt som tusan var det natten till idag. Detta gjorde så att det var is från dagens smältvatten lite här och där. Dessutom var snön stenhård, vilket inte gjorde det lättare att ta sig runt på rundan. Dessvärre tror jag dessutom att min mp3-spelare håller på att sjunga på sista versen, den strulade ordentligt igår. Det är tragiskt, så det är nog snart dags för en ny. Jag tror jag haft den i sex år nu, och den har tjänat mig väl under den tiden.

Kommentarer
Postat av: AJ

Teknik och kyla brukar ju funka sådär.

2009-02-13 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0