Jobb igen

Så, nu har man börjat jobba igen, på sätt och vis. Hade inget i tre dagar, och det började kännas lite segt. Nu har jag jobb imorgon, söndag (som vanligt) och fem dagar nästa vecka (förutom söndag). Känns lagom typiskt att man ska behöva jobba på ett distrikt med en massa villor när det är så kallt som det är just nu. Nåja, det var kallare i fredags förra veckan, det är nog bland det värsta jag varit med om hittills. Tänk så "bra" distrikt man hade i början, borträknat det allra första kanske. Det var i närheten och det var mycket trapphus, precis så jag gillar det. Nu är det väl ett ganska så ok distrikt, det är lugnt, men jag är glad över att jag slipper dela ut reklam där. I vilket fall som helst så är det gött att tjäna lite pengar, det jag jobbar för nu kommer jag att få i slutet av mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0