Sju sanningar

Blev utmanad av Anders (anders@whypoc.dot/slash!). Det är en av de sakerna som brukar cirkulera bland bloggar men som inte nått mig förrän nu. Dessa är reglerna;
  1. Länka till den som har utmanat dig.
  2. Berätta sju sanningar om dig själv.
  3. Utmana några personer i slutet av ditt inlägg, om du vill.
  4. Kommentera hos personerna du utmanat.
Sju sanningar då!

  1. Jag är en ganska så moralisk människa. Med moralisk menar jag att leva efter de värderingar man bär på. Jag har en bestämd åsikt i frågor som rör droger och fusk i allmänhet, det är dåligt. Om jag inte har en egen uppfattning, kanske inte bestämt mig så lär det märkas när jag säger "å andra sidan".
  2. Jag är dålig på att hålla kontakten med folk, i allmänhet. Det har dock blivit bättre på den fronten.
  3. Jag föredrar tv-serier framför filmer. Jag tycker att det lite kortare formatet är utmärkt.
  4. Fika är en av de trevligaste sysselsättningarna jag känner till. Det är hur gött som helst att sitta på ett café och bara få dagen att försvinna genom att umgås med trevliga och roliga människor. "Chilla" är helt enkelt ett bra koncept.
  5. Jag tycker inte om att behöva förlita mig på andra människor för att få något gjort. Om man ska få något gjort får man göra det själv. Bara för det behöver det inte betyda att jag är särskilt flitig.
  6. Hade under lång tid planer på att bli författare, men man kan väl inte vara författare om man inte skriver nåt, eller hur?
  7. Är väldigt förtjust i lakrits & salmiak, särskilt när det gäller halstabletter. En ny favorit är Fisherman's Friend - Blackcurrant

Jag utmanar Clara & Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0