Försov mig

Försov mig idag. Skulle stiga upp halv två (på natten) men när jag vaknade till och tittade på klockan stod den på kvart i tre. Upp snabbt som tusan och ringde sedan till nattchefen för att berätta att jag skulle bli lite sen. Tydligen gjorde det inte så mycket då tidningarna precis hade kommit in då. Hur kunde jag då försova mig? Jo, jag tittade på vilken tid jag ställt klockan på, och det stod det klockslaget som jag gick och la mig. Jag hade alltså inte tryckt in någon ny tid utan bara aktiverat väckarklockfunktionen. Klantigt som tusan, men jag är glad över att jag vaknade innan nattchefen hunnit ringa mig, för det hade inte känts särskilt kul.

Annars så gick det bra. Det känns som rundan har vuxit de senaste veckorna. Fler och fler trapphus läggs till, inatt var det två nya. Dessutom var det en del man var tvungen att fixa i listan, precis som förra veckan. En gång har jag inte behövt lämna in en lista för ändringar, det är verkligen ett arbete som aldrig blir klart, särskilt inte när det kommer såna här kampanjer som DN har. Massor med nya DN de senaste veckorna, och de flesta har hamnat fel i listan. Irriterande, verkligen.

Natten som kommer är på ett litet pyttedistrikt. Ska bli kul att se hur lång tid det tar, hehe. Det lär inte börja bli ljust som det blev idag när jag var på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0