Böcker på gång

Läste klart den tolfte (sjätte på engelska) av böckerna om Sagan om drakens återkomst i lördags. Nu har man nått till mitten, om man nu räknar hur många som getts ut på engelska. Har alltså mycket att se fram emot, och jag var riktigt sugen på att med en gång beställa de två kommande svenska utgåvorna, men jag lugnade ner mig. Det finns faktiskt annat att läsa, inte bara den som jag började läsa för nåt år sedan utan även nästa Harry Potter, fortsättningen av The Dark Tower, Millennium-serien och gud vet vad. Jag får tips om böcker från höger och vänster så jag vet inte vad jag ska läsa. Det gäller helt enkelt att inte lyssna på alltför många tips och istället välja det man vill läsa. Dessutom lär det inte dröja alltför länge innan jag tar tag i Drakens återkomst igen, är sugen på att få reda på fortsättningen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0