Plugg och jobb

Så, nu är jag någorlunda klar med min uppgift. Om knappt en timme ska jag presentera det för klassen, och det kommer förmodligen inte vara så mycket folk där, utifrån erfarenhet beräknat. Stod faktiskt inför valet igår om jag ville presentera det idag eller inte, när läraren ringde och frågade om jag skulle presentera idag. Jag sa att jag hela tiden trott att jag skulle göra det, så det blev så. Tyvärr är man inte så snabbtänkt... fast det hade nog inte blivit så mycket bättre om jag fått en vecka till, och nu är jag ju snart klar, så det är najs.

Jobbade inatt. Skulle egentligen gått bredvid, men pga att många var sjuka fick jag gå den själv, och det gick ganska så bra. Ska jobba fram till och med måndag, och sen får vi se om jag ska jobba nåt mer. Det brukar dyka upp nya saker, så jag är inte alltför orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0