Temperaturskillnader

Jäklar vilka temperaturskillnader det har varit. Snackade med Linus efter jobbet natten till igår och då sa han att det hade varit -17 grader, och att det just då var -11. Det var så kallt så att vattnet i min flaska jag hade med mig frös, och jag kunde inte dricka det. Har visserligen varit med om det tidigare, men det var längesedan, nere i Simrishamn. Natten till idag var helt annorlunda, temperaturmässigt. I princip var all snön borta, och det var flera grader varmare. Mössan åkte av ganska så tidigt, den som natten innan varit långt neddragen över öronen.

Bättre gick det också! Var klar en halvtimme tidigare än gårdagen, vilket man egentligen bara kan räkna med. Kände mig väldigt nöjd med det, och jag gick och la mig innan kl 6. Gillar när man är klar tidigt, det är riktigt najs Skönt att bara kunna släppa allt och lägga sig i sängen och sova. Läsa bok också. Igår blev det massor av sidor lästa när jag skulle sova. Inte alls långt kvar nu, och sen är det dags att hitta nån ny bok att läsa. Vilken det blir får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0