Märkligt

Det är märkligt ibland hur förvirrad man är när man sover, eller kanske inte när man sover, men i alla fall när man vaknar ur denna sömn. Flera gånger har jag vaknat på morgonen/förmiddagen och undrat hur lång tid det är kvar tills det är dags att ge sig iväg att jobba. Det har dock inte tagit så lång tid innan jag kommit på att jag redan har jobbat. Märkligt! Jag antar att det blir så om man sover i två omgångar nästan varje natt. Kommande natt har jag dock inget jobb planerat, inte natten efter detm eller natten efter det... jag har faktiskt inget jobb planerat förrän om mer än en vecka framåt i tiden. Det innebär att jag kommer att vara uppe sent på kvällarna, hehe...

En annan sak som var lite märklig var att jag vid ett par tillfällen vaknade idag under morgonen och kände mig hur pigg som helst. Trodde knappt jag skulle lyckas somna om, men hann inte tänka så mycket mer än så innan jag sov igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0