Det går bra nu!

Tog verkligen tag i min lägenhet, ruskade om den och skällde sedan ut den för att den varit stygg. Nä, kanske inte riktigt, men jag städade ordentligt, för första gången på ganska så länge. Har inte kunnat uppbåda krafterna för att göra något mer än en halvdan förbättring lite då och då, vilket egentligen kostar på mer än att göra det ordentligt. Nu är det rent och fint, och så ska det vara ett tag till tycker jag. Dessutom så lyckades jag skicka iväg beställningarna på mina posters. Det är också något som jag förringat länge. Jag vill att min lägenhet ska se ut som en "riktig" lägenhet, trots de problem jag inte kan göra något åt.

Det här känns riktigt bra. Jag är på gång liksom. Klar med höstterminen, och ser fram emot en lyckad vårtermin.

Dessutom ska jag åka till Småland nästa helg. Ska besöka både Josefine och Linda. Det ska bli mycket trevligt, och AJ följer dessutom med.

Kommentarer
Postat av: malin

ja, det gör väldigt mycket att det är rent och fint i sitt hem för att man ska trivas =)

Bra intiativ att ruska om lägenheten ;)

2009-01-12 @ 10:23:54
URL: http://malinalvarez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0