Cirkus

Imorgon bär det alltså av mot Göteborg. Som tur är så håller mitt goda humör i sig. Satt och snackade med gubbarna på jobbet en del idag, om både det ena och andra, mestadels jobbrelaterat såklart. Dessutom så fick jag nöjet att köra ett släp till bilbesiktningen, så då har man varit där för första gången i sitt liv och besiktigat. Annars var det en ganska så lugn dag, turisterna börja lämna stan. Däremot var det cirkus i stan. Grannarna klagade på att kamelerna kissade på gräsmattan (kommunens). I själva verket ville de väl ha lugn och ro, händelselöst helt enkelt. Jag tycker att man borde kunna leva med att ha cirkus där en gång om året.

I vilket fall som helst så ska jag och Anders O till Göteborg imorgon för att se U2. Snacka om att det ska bli skoj! Dessvärre så blir det ingen längre resa, inte ens som den till Köpenhamn tidigare i somras. En natt, och sen så bär det av hemåt igen. Ska jobba igen måndag, så tajt blir det, vilket jag är lite misnöjd över. Men men, jag blev åtminstone ledig...

Hmm, nu ska man packa också... behövs som tur är inte särskilt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0