Jobbgrejor

Inatt skulle jag haft lärling med mig på rundan, men precis som förra gången så dök personen i fråga inte upp. Känns ganska så typiskt faktiskt, att folk säger att de ska komma och att de sen inte gör det. Fick stå där och vänta onödigt länge, kändes ju lagom roligt. Inte alls alltså! Hade faktiskt glömt bort att jag skulle ha lärling, men fick vissa indikationer när jag väl var på plats. Får se om det dyker upp någon i natt, min sista natt på rundan på ett tag. Ska bli skönt att ta paus från det, fast mest för att man får en paus från Kristianstad. Börjar dessutom tröttna på all reklam. Det har varit massor med reklam de senaste veckorna, särskilt den förra.

Var förresten borta på kontoret och hälsade på. Det var ett tag sedan jag var där så jag tänkte titta förbi. Hade lite att ta upp med Camillorna, och det löste sig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0