Cykelproblem löst, tills vidare!

Det löste sig med cykeln! Fick låna en av AJ, vilket var väldigt snällt av honom. Det gick hur bra som helst att cykla till jobbet inatt. Det var nästan så att det gick bättre än vad det brukar göra, eller snabbare i alla fall. Stenhårda däck, som jag pumpat upp. Dessutom var de smalare än de är på min cykel. Nåja, får ta och fixa det trasiga däcket på min egen cykel, så att jag kan använda den igen. Kan ju inte hålla på att låna andras grejor liksom. Fördelen med min egen cykel är att jag kan använda den med att dra cykelkärran, vilket betyder att jag kan (på den här rundan) cykla direkt till tryckeriet och hämta tidningarna. Nu får jag först cykla och hämta vagnen på nattkontoret, och sen promenera ut till rundan. Det funkar eftersom nattkontoret ligger på vägen, men hur blir det när det inte inträffar? Nä, som sagt, det är bäst att fixa min egen cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0