Ingen sömn inatt! (hittills)

Jaha, då sitter man här... det blev ingen sömn innan jobbet idag! Har haft lite att fundera på.

Tidigare i kväll var jag hemma hos Thomas en stund, käkade pizza och sen blev det en del spelande på XBOX360. Fick testa Mirror's edge en liten stund, men sen började vi spela några andra spel som man kunde spela två samtidigt på.. Det blev Street Fighter IV, RacePro (eller vad det nu hette) NHL 2009, NHL2K9, nåt vintersportspel... jo, det var nog allt. Hade det ganska så trevligt, men sen skulle jag hem eftersom jag skulle "sova"... vilket sket sig. Grejen var den att jag fick punktering på vägen hem, så jag fick ringa nattchefen och fråga om han kunde skicka ut en bil för att hämta mig. Jo, det kunde han! Bra! Sen hörde jag efter om jag kunde låna en cykel att använda fram tills min blivit lagad. AJ sa att han kunde låna ut en cykel! Skitbra! När allt det var klart var jag fortfarande så pass pigg så att jag inte kunde somna... läste lite, vände och vred på mig lite, och sen var det nästan tid att stiga upp... så här sitter jag! Väntar på att det ska ringa så jag kan förbereda mig för jobbet.

Tänkte lämna in cykeln imorgon... kl nio öppnar cykelaffären, så jag tänkte ringa och höra om de kan fixa cykeln tills de stänger kl 14. Känns alltså lite tveksam om jag ska åka och hälsa på Anders O i Karlshamn. Är inte så kul för någon om jag sitter där och håller på att somna, för nån av oss...

Kommentarer
Postat av: Anders O

Tradigt! Men hör av dig hur som så jag vet. :)

2009-03-07 @ 09:45:14
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0