Pokerframgång

Har haft lite pokerframgångar. Efter några halvdåliga insatser där jag hamnat på plats 76 och 72 fick jag till slut hamna på top tio på "femman". Sjätte plats blev det och det är jag väldigt nöjd med. 99 kronor in på mitt spelkonto tackar man inte nej till. Nu har jag lite mer pengar att spela upp, hehe. Började faktiskt redan idag med att spela bort lite av vinsten, lyckades bara med att hamna på plats 62 av 338, satsade på en riktigt kass hand och kände nog att jag var på väg ut där, och ut åkte jag. Inte direkt en erfarenhet rikare, eftersom jag visste att det var idiotiskt satsat. Kände direkt en viss revanschlusta, som jag inte gav mig hän åt. Nej, man ska inte spela med ett hett temperament, då kan det gå åt skogen.

Imorgon blir det nog ingen poker, men onsdag hoppas jag på ytterligare en omgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0